Škoda chce vybudovat 40 autosalonů výhradně pro firemní zákazníky

27.09.2014 10:32
Škoda Auto chce v rámci tuzemské prodejní sítě vybudovat 40 center pro prodej aut do firemních flotil. Prodejci budou muset od příštího roku plnit zvláštní kritéria. Uvedl to ředitel prodejní organizace Škody v Česku Luboš Vlček.
Škoda má v současnosti v tuzemsku kolem 230 prodejních míst. Jejich počet by se měl ale v budoucnu snížit na zhruba 200. Firemním prodejem by se tak zabývala zhruba pětina prodejců. Ti budou muset plnit specifické standardy ohledně vyškoleného personálu, prodejních prostor, servisní kapacity, otevírací doby a podobně.
Automobilka prodala od ledna do srpna do tuzemských firemních flotil 28 984 vozů, což představuje meziroční nárůst o 22,3 procenta. To je o necelý procentní bod nad růstem trhu. Nejprodávanější je Octavia s 11 850 prodanými vozy, následuje Rapid s 5200 auty a Fabia s 4350 vozy. Vlajkové lodi Superb se prodalo 2940 kusů.
Zatímco prodej firmám roste více než pětinovým tempem, prodej soukromým osobám podle Vlčka zažívá jen mírný růst nebo stagnaci. Firemní auta přitom ujedou v průměru přes 30 000 km ročně a jsou využívaná celkem 48 měsíců. Soukromé vozy najedou ročně naopak pouze přes 10 000 km.
 

Realitní kancelář Pardubice nabízí zprostředkování prodeje rodinných domů, bytů, pozemků a komerčních realit. Zajistíme financování prostřednictvím hypotéky nebo úvěru ze stavebního spoření. Realitka Pardubice nabízí služby i pro Hradec Králové, Chrudim, kraj Vysočina a okolí. www.realitkapardubice.cz

Chromeshop.cz nabízí HUD displeje a sportovní a auto kamery a Chromebooky.

Autoservis Škoda a prodej.

Značkový servis Škoda a opravny.

Přeprava osob a taxi Vysočina.

Autosalon Škoda auto.

Tachomania for Škoda auto.

Tvorba webu a SEO optimalizace - Agentura PPC MAX.

Stanice CNG a servis.