Aféra Dieselgate zájem Čechů o naftové motory neovlivnila. Jejich podíl na českých prodejích Škody letos dokonce stoupl.
Úprava aut, jejichž motor má v sobě software upravující emise, zabere servisům i s testy 30 minut až hodinu, říká Vlček.
Jaké jsou dosud utajované detaily o novém velkém SUV Škoda? Kolik značce ubylo prodejců a kolik z těch, kteří zůstali, své prostory z gruntu přestavělo? Jak vidí budoucnost alternativních pohonů v době levného benzinu? A dočkají se truhláři či instalatéři dodávky s logem Škoda?
Netroufl bych si tvrdit, že ceny vzrostly dramaticky. V Česku jsou auta nejlevnější v Evropě. Nelze mechanicky srovnávat například třetí generaci Fabie s výběhovým modelem druhé generace, neboť jde o auto s jinými motory, s jiným podvozkem. Myslím, že zdejší ceny odpovídají kupní síle, kterou v České republice máme. Ceny se vždy budou vyvíjet na základě nabídky a poptávky. Osobně si myslím, že v Česku panuje vysoký konkurenční tlak. Zákazník z toho může těžit a to je dobře.