prodejci | aut | automobilky | marže | nároky | vozy | nakoupí | e-shopech | požadavky | škoda | prodej | přes | internet | prodejní síť | prodeje | byznys | autosalon | vybavení | servis | změny | škofin | auto | jan kranát
Prodejci aut musí splňovat čím dál náročnější požadavky automobilek.
Škoda plánuje prodej aut přes internet. Prodejní síť ale obcházet nechce.
Marže z prodeje nových aut mohou být v současnosti i záporné. Ustojí to jen ti větší.
Prodej osobních aut se postupně mění a stává se z něj stále náročnější byznys. Přichází doba prodejů aut přes internet i vyšších nároků na vzhled autosalonů nebo na kvalitu a vybavení servisů.
"Změny mohou řadu prodejců aut zaskočit," míní Jan Kranát, expert na automobilový trh, který byl v minulosti například jednatelem leasingové společnosti Škofin. Anebo pomáhal Škodě Auto s aktivitami na ruském trhu.
Řešíte pojištění auta? Nabízím rychlé sjednání i na dálku. Zajistím maximální bonusy s využitím nejvyšší obchodní slevy!
Stačí napsat do zprávy nebo zavolat. O zbytek se postarám.
https://www.facebook.com/finpa.cz