Jančurův Tick Tack chce k limuzínám Audi přidat i Octavie na plyn
14.04.2015 14:42
Štítky:
tick tack | audi | octavie | plyn | luxusní | taxíky | audi a6 | levnější | auta | škoda | octavia | zemní plyn | zlevnit | nižší | ceny | student agency | vozy | škofin | jančura | slevy | nabídky
Sázka na luxusní taxíky se podnikateli Radimu Jančurovi zatím nevyplatila. Kromě bílých vozů Audi A6 proto začne jeho podnik Tick Tack postupně vysílat pro zákazníky i levnější auta – v současné době se počítá s vozy Škoda Octavia s úpravou na zemní plyn.
Od změny si Jančura hlavně slibuje, že bude moct zlevnit a oslovit novou cílovou skupinu. Podle informací redakce má totiž problém zaujmout se současnými cenami dostatek zákazníků. "Problémem je i fakt, že jsme byli nuceni ve firemních tendrech jít v rámci konkurenčního boje na nižší ceny, než jsou pro flotilu Audi A6 adekvátní," napsal například minulý měsíc zaměstnancům v dopise, který má redakce k dispozici.
Majitel Student Agency, který drží v Tick Tacku 80 procent, v dopise nastiňuje plány ohledně budoucí flotily. Nová auta mají být podle něj "natolik sexy", aby v případě, že zrovna nebudou dostupná Audi, zákazníka "nezklamala".
V dopisech zaměstnancům se počítá s Octavií, konkrétní rozhodnutí ale ještě nepadlo. Nový menší vůz se ve vozovém parku Tick Tacku objeví prakticky souběžně s přechodem řidičů ze zaměstnaneckého poměru na práci na živnostenský list. Tick Tack se tak mění na běžnou taxislužbu a opouští dva pilíře, kterými se chtěl odlišit od konkurence – tedy výhradně luxusní vozy a řidiči v zaměstnaneckém poměru, tedy jak Jančura sám říkal, bez motivace zákazníka okrást.
Vozy Audi měly pro Tick Tack jezdit maximálně rok, aby měl zákazník vždy to nejnovější, na silnicích jsou ale už rok a půl. A dovozce, stejně jako leasingová společnost ŠkoFin opakují, že se o dodávce nových stále jedná a čeká se na konečné rozhodnutí Radima Jančury. Původně se nákup odložil kvůli modernizaci modelu A6, nyní jsou ale dostupné i vozy s novým designem. Podle interních dokumentů Tick Tacku se nyní obměna chystá na červen.
Audi má totiž dál zůstat tváří taxislužby. Není ale jasné, kolik jich bude. Firma ve svých materiálech počítá s cílem provozovat tisícovku vozů oproti stávajícím 150. "Jaký bude podíl jednotlivých značek, neříkáme a nebudeme říkat, množství vozů Audi ale určitě naroste," popisuje mluvčí firmy Aleš Ondrůj.
Jančura vyzývá odcházející řidiče
Octavie mají být řešením, jak získat zákazníky citlivější na cenu a zároveň mít více vozů v ulicích, a nabídnout tak kratší čekací doby na odvoz.
Problémem je kromě relativně malého množství vozů i nedostatek taxikářů. Bývalí zaměstnanci hovoří o vysoké fluktuaci. Ta ještě narůstá se současným přechodem zaměstnanců na práci na živnostenský list. Část jich proto z oboru odchází zcela a část to zkouší u jiných taxislužeb. Firma ale tvrdí, že má řidičů dostatek.
Situaci ve firmě ilustruje "Nabídka spolupráce v novém Tick Tacku" – dopis, který poslal zaměstnancům taxislužby generální ředitel Student Agency Jaroslav Řehůřek. Z dokumentu je patrné, že se vedení Tick Tacku snaží řidiče udržet a nabízí jim různé výhody. Například vyšší odměny a slevy pro ty, kteří najezdí v rámci připojení k firemnímu dispečinku 300 hodin za měsíc a vyřídí alespoň 90 procent přidělených zakázek.
Vzhledem k množství hodin, které je téměř dvojnásobkem běžné pracovní doby zaměstnance, firma nabízí možnost využít druhého řidiče. I další slevy a nabídky přesvědčují řidiče, že teď není vhodné odcházet a naopak si konečně mohou vydělat.
"Může to být i dobrá výzva pro ty, kteří chtějí zcela odejít. Můžete si máknout dva měsíce, pomůžete značce, kterou máte rádi, pomůžete našemu týmu a díky finanční injekci získáte i více času na hledání jiné práce," napsal totiž Jančura o slibovaných úlevách.
Řešíte pojištění auta? Nabízím rychlé sjednání i na dálku. Zajistím maximální bonusy s využitím nejvyšší obchodní slevy!
Stačí napsat do zprávy nebo zavolat. O zbytek se postarám.
https://www.facebook.com/finpa.cz